Sunday, January 19, 2014

I came in like a wrecking ball


"Don't you ever say I just walked away, 
I'll always want you."


Teringat masa rapuh dulu, masa nak walked away dulu, take a thousand of baby steps. Ha kalini nak post entry move on lagi ni mesti baru lepas putus cinta. Kan kan? Heh, suka assume dulu without asking kan? Benci.

I guess I will continue hate people yg kacau emosi time exam. Please, put some consideration in your mind, org exam, jgn ganggu! Sebab serabut nak exam campur serabut dgn jiwa merana, rasa mcm nak koyak2 rendam dalam air, telan je kertas pekse tu, tahu?



nasib ada manusia yg berhati baik begini lah boleh aku bangkit dr kekusutan dulu. Don't, please. Just don't wreck a person yg tgh nak exam. It's unbearable pain ever. Lagi2 kalau yg kena tu jenis yg tak kongsi sakit dia dgn org, simpan semua sendiri. Bukan nak salahkan sesiapa, sebab hal rasa ni kita tak boleh paksa. Yes, I pretty clear about that, but for good sake of that person, hold it for a moment. If you really wanna leave, please do it after the examination. Tahan kejap je, susah sgt ke? 
Hal rasa ni jangan dibuat main, silap haribulan yg kena tinggal tu tak kuat, dgn serabut nak pekse lagi, dia telan panadol overdos, dia kelar tgn dia, kau nak jawab apa? Heeeeyyyy, everything possible tau utk org yg serabut dia double up ni.


Entah la, nak kata banyak pun, aku tak tau situasi, aku tak tau apa yg dah sama2 diharungi. Cumanya, aku tak berkenan satu benda tu je, kacau masa exam. Mmg aku menyumpah dalam hati org yg buat gini. Tak kisah la kawan ke apa, sbb aku pernah kena. Sakit dia bullshit kau tahu. Tak terluah. Tak tertype tweet nak meghoyan dkt twitter. Tak boleh nak describe.


tp aku ni jenis kongsi rasa sakit aku dgn org yg aku rapat. Kalau jenis yg pendam tu?


Fikir sendiri la berapa kali ganda lg sakit dia.












Apa2 pun,
bila dah lama nanti.
da okay nanti.
Ingat balik zaman frust tertonggeng,
rasa nak tumbuk diri sendiri.
sebab rasa kelakar,
putus cinta je, pun nak gembeng,


Like,
'hekeleeeehhhhhhh ye ye o la lu sistah'
kakakakakakaka.

No comments: